ChocolateCalendar

Hade "julfestgrupp-möte" efter skolan i dag och vad vi gjorde där får ni veta efter julfesten. Kom hem vid sex tiden och for ut i snön och red vid åtta. Kom sen på att det inte finns någon frukost tills i morgon så jag fick skjuts till ICA och gick sen hem därifrån. Det är ju första december i dag och då får man ju öppna första luckan i chokladkalendern, gissa om jag blev glad i morse! Nu ska jag läsa igenom SOn och sen blir det natti natti för mig.


Tog en bild på min men blev för lat för att lägga in den , så jag snodde en bild från google ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0