OfTheYear

2009 är ju snart slut så vad passar bättre än en årsresume? NU KÖR VI!


JANUARI


Min kanin Ashay dog,hade haft han i sex och ett halft år. Helt sjukt vad tiden går fort...



Klicka för att stänga bilden
 
 Sminkning av offer hann jag också med!

 Hade vagel i ögat...

FEBRUARI

ThumbnailThumbnailThumbnail
Färgade håret tre gånger på tre dagar....

Ritade mycket, hade dessutom porträtt tävlingen på min förra blogg.

Fick min älskade plattång! 
 

MARS

Praoade på KI- håret blev en decimeter kortare.

Fick tillbaka Níngemar

Sminkade sig snyggt!


Åkte snowboard på Vitberget

Fyllde år!
APRIL


Tog moppe-körkortet!

Tjejkväll men klassen


Var i Hemavan & Byggsiljum

Lånade hunden Max


Var beroende av bloons
MAJ

Utklädningsdag på skolan
Thumbnail
Fick min lilla bärbara dator

Det blev möjligt att vara ute på kvällarna

Gjorde en väggmåling i mitt rum

Valborgs

JUNI


Sydde den här klänningen

For till Kreta

La ner huldabuldas.blogg.se

 
SOMMAR!

JUNI,JULI,AGUSTI

Ramla med moppen...

Åkte vilse med båten(körde tre gåmger för långt) och fick slut bensin och slut pengar på telefonen , rodde till en ö och trodde vi skulle bli strandsatta, kom hem efter fem timmar...

Läste alla twilight böckerna

Skellefteå festivalen och rix fm-festival i Luleå

Tog mopparna med golfbagarna på ryggen och drog oss till Rönnbäcken och spelade golf.

Bad bad bad
 + massa annat skojj men har omformaterat om datorn så massa bilder har försvunnit.

SEPTEMBER
 

En ny i familjen! Lilla Candy kom till oss som en omplaserings-hund♥
OKTOBER

Färgade håret mörkare


Började blogga på den här bloggen!

NOVEMBER


Filmkväll utan film

Premiär av New Moon


Blev brunhårig


Hallooween!

DECEMBER


Julbak med tjejerna!

Var med i luciashowen


Spex på julfesten

Julklappshoppning

Kenzo slet av ett ledband och fick säga förväl till oss....

Sen kom julen och jullov, har inte mycket bilder från de men jag vill passa på och säga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0