Check Blog

Har suttit och kollat bloggar hela kvällen och mitt i allt ihopa kom jag på att jag inte går in längre på vissa bloggar. Förr läste jag alltid kissies , desirees och paows blogg men nu orkar jag inte med dom längre! Utan att jag har tänkt på det har jag som slutat att kolla deras bloggar , varför? Vet inte , men troligtvis för att jag har insett at det bara provocerar och ljuger om allt de skriver. Istället har jag börjat läsa mer mode blggar och nu är jag helt galen i dom! Hittat hur mycket som hälst som jag blir fäst vi på direkten! Nog om det, ska fixa lite saker inför morgon dagen sen blir det sängen! Skola i morgon och jag länktar inte! Har musik prov och har slarvat bort papperet som vi ska plugga på. Men jag orkar inte bry mig om musiken längre för muskläraren hatar alla så det känns inte så speciellt lönt, men jag ska göre mitt bästa endå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0