Cruel Good!

Även om man hade höga förväntningar på filmen så var den ändå GRYMY BRA!

Palle kom till mig sen lunkade vi vidare till Felicia där jag stoppade en av hennes kattungars huve i munnen?!? Sen vidare till ICA där vi tjockade oss med cola och marabou<3. Köpte 2,5 liter var (A)-buss in till stan efter det och till Fells syrra-statiol och till slut BIO! Säger bara Grymt!


Nu väntar jag på min kläder i tvätten och när de är klara har jag min sista dag på praoen. Börjar senare i dag för jag ville eftersom jag kom hem halv tre i går. Jobbar trodligtvis till åtta, sen HELG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0