Första november tjugohundranio

For till Palle vid fyra tiden igår med Ida och gjorde oss klara. Katta kom och joinade oss en stund innan vi for vidare. Kvällen bjöd på en hel del om jag säger så! Vi gick iaf tillbaka till Palle vid midnatt som isbitar och somnade ganska fort. Men så smart som jag är vred jag på elementet på gärnet så vi skulle bli vara men då vaknade vi ist av att vi höll på att svättas ihjäl. For hem före 12 och här hemma har jag bara suttit framför datorn och hunnit med ett bad. Nu ska jag försöka plugga lite HK och sen se O.T.H och gossip girl. Ska sen försöka få mig till mamma för vi har sovmorgon i mogon och ska på JB för gymnasie info. Få se hur det går med det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0