Hair-Raising


Nya hårfärgen, ser grönare ut irl så jag få se vad jag gör åt det. Har iaf tänkt göra några få svaga slingor sen för att få lite mer liv i det hela.

Blir fredagsmys ikväll med Idol och glass. Hade tänkt hinna sortera lite på datorn innan det börjar men det kommer knappast hända. Annars är jag super avundsjuk på alla som befinner sig i sthlm den här helgen, mycket jag skulle vilja göra där ( paramore, Ikea-julklappar, sthlm horse show, shopping, m.m!).  Få se om jag lyckas spara ihop lite pengar så blir det kanske en stockholms resa nån gång under 2010?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0