Movie Night

Var förbi Taste igår efter skolan för att fråga lite saker om praoen , ska vara där nästa vecka. Pappa kom och hämta mig och sen for jag till Claudia på kvällen med några tjejer. Vi skulle egentligen se PARANORMAL ACTIVITY men skivan funkade inte, tur det eftersom jag är jätte rädd för skräckfilmer. Jag har inte sett många i mitt liv och jag är super mega rädd hela tiden jag ser skräckisar! Vi såg någon annan film ist men hur mycket vi såg kan jag inte svara på , det blev mest prat. Idag har jag "städat" lite i mitt rum , eller fixat TV:n och sånt så nu har jag xbox i mitt rum! Ska hoppa i duschen nu och sen kommer kanske palle förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0