Paramore+Felicia

Känner mig som en zombie här hemma när jag går fram och tillbaka och undrar om jag ska sova eller plugga. Klockan är bara sju och ifall jag vilar nu kommer jag inte kunna sova sen men jag är för trött för att plugga.... I morgon har alla lyckats fara från huset och då får jag vara helt ensam fram tills fredagkväll. Eller helt ensam kommer jag inte vara, Felicia har tänkt vara här med mig och så har jag ju lilla Candy! Ska ta en promenad med henne nu sen får vi se om Felicia kommer vara här något eller om hon kommer att ha dött av lycka om det nu går när hon vann en träff med paramore innan konserten i kväll! Så glad för hennes skull och obeskrivligt avundsjuk! Hon kommer från sthlm i morgon tror jag! Nä nu hoppar Candy på mitt ben och vill ut så nu får jag skynda mig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

taylor är faktiskt också med i bandet:-) hihihhihiihih jag är såååå glad :love: :-d

2009-12-01 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0