Toppendag!

Efter en superdag på skolan där jag har fått tillbaka prov, fördjupningsuppgifter, haft musikuppvärmning och har fått bra betyg på allt så det kan väl inte vara något annat än bra? Dessutom bygger de om utanför gympan på skolan så byggarna råkade gräva av en sladd så det var becksvart över hela gympasalen så alla sprang runt och busade i mörkret innan ljuset kom tillbaka. Jag är inte speciellt normal så jag blev "gåsjuk?" Sen jag kom hem har jag hunnit måla naglarna och sminkat min lillasyster inför ett spökdisco hon ska på snart. Snart ska jag åka med för att hämta ut biljetterna till new moon. Måste skynda mig för snart åker vi till bion! Ikväll blir det hemmakväll med massor av godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0