Beauty by Jowa





Efter skolan hade jag tid på Gossip för nya naglar, gelé denna gång. Jag fick kanten väldigt långt ner men det är för att jag ska slippa göra helt nya naglar nästa gång och bara fylla på längst ner. Josefine som gjorde dem överraskade mig och berättade att min mamma redan hade varit in förra veckan och betala mina naglar + borttagning som en tidig julklapp, och eftersom mina förra naglar redan hade fallit av hade jag lite pengar tillgodo så då byggde hon in några stenar. Tack mamma! ♥ Bättre bilder på naglarna kommer att komma upp på hennes hemsida eller så kan ni kolla hennes facebook sida. 

När naglarna var klara åkte jag hem och rastade Candy innan jag tog bussen in till stan för att ge min morbror en ny frisyr, sen stod han för maten så det blev friterad kyckling på Österns pärla och nu mår min mage som den förtjänar. Om några minuter börjar Grey´s och sen ska jag peppa i min ensamhet för egen hårvård som vi har imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0