Dan före dan före ....

Lånade Hera idag och red utan vantar så nu har jag skavsår mellan fingrarna , jete kult. När Frida hade slutat skolan gick vi runt på stan några timmar för julklapps shopping och uthämntning av biobiljetter för juldagen. Fick även med mig en mysig mössa. Uppdateringen känns usel när jag är i Skellefteå men det är som om blogg lusten sugs ut ur mig så fort jag kommer hit, så under lovet kommer den vara sämmre bara så ni vet. Imorgon ska jag till tandregleringen för information då jag får min dom om den eventuellt kommande tandställningen...

Dagens utmaning " Min första kyss" hoppar jag över eftersom det endast är ett fåtal personer som vet om den, vad jag vet iaf. Ni andra får vara lyckligt ovetande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0