Min bästa vän

Byter plats på dag 11 och 12 eftersom ja har hämtat ut min Iphone från lagning idag ( fick en helt ny ) så därför blir det bättre om jag tar "min dag i bilder" imorgon. 

Egentligen skulle jag vilja skriva dag 12 - Min bästa vän , om ett halvår ist. Det är nämligen så att med samband med min flytt till Luleå har mina relationer med mina vänner förändras lite så just nu vet jag inte riktigt vart jag står bland mina vänner. Nu har det gått ca fyra månader men det skulle inte skada att vänta några  månader till då jag tror mer saker har fallit på sin plats. Men jag bestämde mig för att skriva som det var innan flytten , och som det förhoppningsvis kommer vara i fortsättningen.

IDA BRÄNNSTRÖM



Jag och Ida har spelat i samma fotbolls lag sen förskolan men inte umgåtts speciellt mycket fören någon gång under sjuan då vi fann varandra. Sen dess har hon varit min bästa vän. Med henne kan jag prata om allt mellan himmel och jord, hon vet allt om mig och då menar jag verkligen ALLT. Hon har alltid funnits där för mig och jag har alltid känt att jag kan lite på henne till 110%. Även om saker är komplicerade nu så är hon ändå min bästa vän och jag hoppas verkligen att det förblir så.


FELICIA SUNDQVIST



Felicia har varit en stor del av mitt liv under en väldigt lång tid. Vi har gått i samma klass från förskolan till nian. Vi blev väldigt bra vänner redan från början och jag ser henne mer som en syster än som en vän. Vi har gått igenom mycket tillsammans, vi har växt upp tillsammans  och hon har en väldigt stor plats i mitt hjärta. Med åren så började vi glida isär lite grann men hon är fortfarande en av mina bästa vänner och hon är en sån vän som jag känner att när det väl gäller finns hon där. Även om vi varit ifrån varandra länge känns det som om vi inte varit en dag utan varandra när vi träffas igen. 

Ida och Felicia är mina absolut bästa vänner men jag har även andra mycket bra vänner. För ungefär ett år sedan började jag umgås mycket med Claudia och det är något som jag är glad över, hon står mig också väldigt nära. Jag gillar mina vänner jätte mycket och är tacksam för att jag fått träffa alla er, även de nya i Luleå. Ni gör mitt liv.♥

Kommentarer
Postat av: annica

Mycket fint skrivet tjejen :love:

2010-12-16 @ 20:28:35
Postat av: Felicia

Jag älskar dig Matilda! Började gråta då jag läste texten! Hoppas du är ledig någon gång nu när du kommer hem över jul. Skulle gärna vilja hitta på något! :love: :love:

2010-12-18 @ 01:23:47
URL: http://feliciasu.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0