Mina drömmar

Är fortfarande hos pappa så "det här hade jag på mig idag" kommer i morgon.

Nu är det tänkt att jag ska skriva om mina drömmar, så ska försöka skriva det så det inte låter som en uppsats.

Jag har som alla andra drömmar, stora som små. Men generellt så vill jag klara gesällen när jag går ut skolan, få ett jobb på en salong eller skaffa eget. Vart jag vill bo har jag inte bestämt än, men det skulle inte vara så tokigt om jag fick se lite av världen. Jag vill kunna känna mig självständig och inte behöva leva på någon annan , men samtidigt så har jag drömmar om det perfecta boendet och familjen, men så länge jag är lycklig är jag även nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0