Mina föräldrar

MAMMA: Min mamma heter Annica och är den jag ärvt mest av. I vuxen ålder tycker jag inte vi ser speciellt lika ut men om man kollar på kort från när vi är i samma ålder syns likheten rätt mycket. Vi har rätt lika personligheter också, det som märks mest är temperamentet då personer som känner båda oss kan säga till mig att jag har ärvt det av henne. Hästintresset kommer nog också från henne och det är hos mamma jag bott största tiden sen mina föräldrar skiljde sig. Även fast jag inte alltid håller med om hennes åsikter och så har hon ändå oftast rätt (enligt henne, och ibland enligt mig) så älskar jag henne jätte mycket och skulle inte vilja byta ut henne mot någon mamma i världen ♥





PAPPA: Min pappa heter Patrik och det enda jag ärvt av honom är fötterna och det är inget jag är speciellt stolt över. Han jobbar på Tieto med något inom datorer men enda sen han var "ung" har han hållit på musik och jobbat som DJ. Han gör även andra småsaker som reklam-pratare på hockeyn osv. Om jag själv ska beskriva min kära fader med ett ord måste det nog bli pryl-galning, han tycker det är jätte coolt med alla nya saker och det värsta är att han köper allt men aldrig använder det och dessutom håller han inte igen med att skryta om alla nya "häftiga" saker, han får ett speciellt leende på läpparna när han ska berätta om något av hans nya saker. Men det är är ändå saker som göra han till vem han är och jag skulle inte vilja ändra på det. Pappa har varit tillsammans med Nina sen några år tillbaka och förr bodde jag hos dem genomsnitt varannan helg men nu när jag har flyttat blir det allt mer sällan jag är där och hälsar på. Självklar älskar jag han också! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0