Mina syskon

Börjar det här inlägget med att jag älskar mina syskon jätte mycket! ♥

PONUTS: Han är tre år äldre än mig och ser mig som en lill-skit. Han är mitt enda " riktiga " syskon , dvs samma mamma och pappa, biologiska. Vår relation består mesta dels av bråk , han tycker det är jätte kul att brotta ner mig tills jag är död - kul för han och mindre kul för mig. Men det är väl något som hör till bröder? Vissa säger att vi är jätte lika medan vissa inte ser några likheter alls, själv ser jag inga speciella likheter. Även om vi bråkar mycket har vi några fina stunder då och då.


LOVISA:
Hon är min sju år yngre syster som är en kaxig liten tjej på nio somrar. Vi har bara samma mamma men jag ser henne ändå som en riktig syster. Av någon okänd anledning älskar hon också att bråka med mig, men det är kanske något som går i släkten? Jag kan känna igen mig i henne vissa stunder , jag var nog en mildare version av henne när jag var i hennes ålder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0