Application

Hade faktiskt tänkt skriva det här inlägget tidigare men har helt totalt glömmt bort det men bättre sent än aldrig , eller hur?

 Skulle bara berätta vad jag har sökt för gymnasie:
 1. Frisör Umeå 2. Frisör Luleå 3. Teknik form och designe 4. Frisör J.B 5. Handels och administration


 Kommer nog inte komma in på någon av mina två första val för det har varit så otroligt höga intagningspoäng där de andra åren och för att jag ska få så mycket poäng som den som kom in med lägst poäng förra året i Umeå måste jag höja mig i minst 6 ämnen! Men det är bara att plugga gärnet för mig nu sista terminen! Har även sökt lärlings plast som frisör med halva tiden på skola och halva tiden på en salong men det behövde jag inte söka när jag skulle välja linje utan det får jag svar på senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0