NewYear

Nu har det lyckats bli 2010, känns sjukt att skriva!

Min nyårsafton spenderade jag hemma hos mig med 12 härliga bruttor! Först middag och sen en hel del snack + massa saker vi ska hinna göra det här året, ett år som jag ser fram emot! Nyårslöftena det här året fick bli sluta bita på naglarna och blir nyttigare ( mindre godis på veckorna och mer träna). Började bra med att jag och Ida satt och tryckte chips & dipp i morse sen har jag tagi en stor fet tallrik med glass och kolasås nu, så bra gick det med mitt löfte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0