Performance

Ridprovet till special idrotten var i morse och jag kan bara komentera att jag inte är nöjd med min prestation, men det är inte ens säkert att jag ska gå special idrott ifall jag kommer med för jag har andra val före det! Kom till skolan vid lunch tid och hem vid middagstid. Hade bokat instruktör på gymmet ikväll så nu är mina armar helt möra så jag knappt orkar skriva för mjölksyran kommer på direkten! Nu ska jag slänga på mig några kläder och plugga lite engelska innan jag tar itu med mitt rum- lika stökigt som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0