PictureFrame

Lika bra att börja det här inlägget som alla andra och klaga på min usla uppdatering? Kan väl bara hålla med om det!

Men som tur är har ni inte missat så mycket eftersom jag inte gjort så mycket speciellt och jag har inte tagit några bilder alls så därför hade det endå varit riktigt tråkiga inlägg ifall jag hade bloggat! Det mest speciella är nog att jag lyckades ta mig egenom en hel skräckis, stolt!

Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det skolarbete hela kvällen....



Ramade in några teckningar här om dagen !


Kommentarer
Postat av: Fanny

du är så sjukt duktig på att rita! :)

2010-01-20 @ 18:22:10
URL: http://fhe0611.blogg.se/
Postat av: karolina

bilden i mitten var jättefin!

2010-01-25 @ 20:22:27
URL: http://karroyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0