Surprise

Idag har det varit en sån dag som jag hatar- när jag hatar mig själv! Har varit på det värsta humöret hela dagen tills vi skulle åka skidor så jag fick ur mig lite agritioner. Sen skulle vi samlas alla från julfestgruppen på dallas för att äta och jag kan ju lungt säga att jag låg i matkoma efteråt! Gick förbi the body shop efter vi hade ätit för att kolla på en ny ansiktskräm och då kom hon som jobbade där fram och sa att min mamma hade köpt en sån åt mig idag! Kan ju lungt säga att jag blev förvånad när hon sa att hon visste vem jag var när min mamma hade sagt att vi såg likadana ut! Sen jag kom hem har jag hunnit plyssla lite med en klänning och fixat naglarna. Ska nog klistra på lite stenar nu så ni får se resultat senare! Sen blir det att ta hand om poan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0