Jordgubbar

Jag och Felicia steg upp tidigt i morse så vi var på stan straxt efter tio. Vi började med att köpa några liter jordgubbar var och sen gick vi ner till älven och hade det trevligt innan vi började spendera pengar på kläder, fick med mig en hel del hem! Dagen avslutades med lunch på subway. Kvällen ser ut som att det kommer spenderas med Claudia!
Fick en fråga bland kommentarerna hur det blir med min häst nu när jag flyttar och än så länge är inget säkert men jag kommer ju komma hem vissa helger och på veckodagarna ska vi försöka hitta en medryttare eller liknande! Tänkte passa på att påminna om bloggsvar som jag har längst upp till vänster! Där kan ni fråga på hur mycket ni vill och där får ni svaren direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0