Mobbad

Ikväll verkar jag vara den enda levande varelsen i skellefteå som inte befinner sig på festivalen. Har varit där två dagar i rad så nu har läkarna sagt stopp för min del. Igår var vi inne på området och humöret hade sina dippar men kvällen i helhet var bra, sov hos Ida med henne och Claudia sen åt jag och Claudia brunch på subway i morse innan jag träffade Frida och sprättade ännu mer pengar på kläder. Så istället för att vara på festivalen som alla andra får jag sitta i min ensamhet med min nuvarande bästa vän macbook och snoka runt lite innan jag har tänkt ta mig ett bad och därefter bädda ner mig med SATC boxen! Trevlig lördags kväll på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0