Panikångest

Umeå Dragon
Skulle fara till Umeå imorgon för att kolla på ett rum men ett brev hindrade oss. Tydligen så har jag kommit in både i Umeå och i Luleå och eftersom dom ligger i olika län så samarbetar dom inte med intagningen. Så nu är jag kallad till upprop både i Umeå och i Luleå! Ifall allt är som det ska får jag välja vart jag ska gå, Luleå var ju mitt första hands val och där känner jag iaf någon så det blir nog dit jag far. Kan ju lugnt säga att det inte är som det ska i mitt huvud just nu , har hur mycket ångest som helst och vet inte vad jag ska ta mig till... Jag har varit så inställd på Umeå hela tiden och nu ändras allt på bara några sekunder. Mitt hjärta säger Umeå när mitt huvud säger Luleå. Skulle vilja berätta alla mina tankar runt det här med tyvärr så tror jag att eran syn på mig kommer att förändras isf...


Glömde bort att berätta om gårdagens olycka: Var iväg på en timmas fisketur och när jag kom tillbaka med båten såg jag någonting lysa på botten av sjön, insåg rätt snabbt att det var min telefon som låg där och hade ploppat ut ur min ficka när jag hoppat på båten! Sen tog det inte många sekunder innan jag stoppat ner hela armen och plockat upp den. Så idag har den fått legat i ugnen hela dagen och nu ligget den på laddning. Den har startats en gång redan och ifall den funkar normalt sen är det ett under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0