En dröm som blev sann

Saker som man bara kunnat drömma om i flera år har nu gått i uppfyllelse men endå tror man inte att det är sant. Jag har lärt mig att allting går bara man vill och nu måste jag bara inse det själv och njuta av stunden! För er som inte förstår vad jag pratar om kan jag berätta att jag har kommit in på frisörlinjen i Umeå! Så nu i sommar flyttar jag till ett eget place och påbörjar ett nytt liv. En dröm som gått i uppfyllelse!

High on life är vad jag är just nu och någonting säger mig att det här bara är början! Smyg premiären på Eclipse är ikväll och innan den ska jag möta upp några brudar för att köpa godsaker och sen se dom två första filmerna från Twilight sagan. Great!

Kommentarer
Postat av: frida lundberg

är så glad för dig matilda!:-)

2010-06-29 @ 16:47:10
URL: http://fridaaalu.blogg.se/
Postat av: Fanny

grattis matilda, är så himla glad för din skull! :)

2010-06-30 @ 16:42:33
URL: http://fhe0611.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du sluta med hästar då?

du har vell en egen häst?

2010-06-30 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0