Inte min värld


Rotade långt bak i arkivet och hittade den här bilden på mig och Frida, två skolor bort..

Blev hämtad hos Claudia vid lunch idag men kom tillbaka efter middagen, denna gång med Frida! Vi hade alla tre varsin BJ och såg filmen moulin rouge. Senare blev det lite emo tid för oss när vi tänkte på våra X-klasser... For till pappa sen men möttes av ett helt gäng lanare i vardagsrummet så nu sitter jag i ett hus själv med cirkus tio gamers. Hade tänkt att inte vända på dygnet allt för mycket och stiga upp tidigt imorgon så brännan kan bättras på lite. Hur lång tid det tar innan jag lyckats slita mig från datorn återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0