Vad är det nu det heter?

Efter vårt mini-maraton igår så somnade vi och sen såg vi ytterligare en film imorse. Vid lunch for alla hem till sitt eget place för att fräscha upp sig lite innan vi träffades igen i stan för att strosa runt lite. När vi blev less gick vi in till Ida och underhöll varandra + att jag och Claudia gick iväg på ett ärende som fick oss att skämmas klart för resten av det här året. Efter ett besök på Ica så mutade mamma mig med solarium ifall jag blev hämtad tidigare så kvällen blev inte så lång för mig så nu finns det en liten chans att jag kommer sitta mobbad och se film till...

Kanske inte min finaste sida men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0