Den fula katthanen



När jag kom hem till mamma kan jag lungt säga att jag möttes av en överraskning! Vår katt Lasse har haft tovor hela kroppen för han får så sjukt mycket päls på vintern. Så idag har han varit på besök hos vertinären och sitter nu här helt ner drogad och skakar. Ingen vacker syn om jag säger så....

Hade ju planer att gå på promenad idag med Ida men när jag gick utanför dörren insåg jag att det inte skulle bli av för då skulle vi blåsa bort. Så vi får väl hitta på något annat att göra. Nu ska jag iaf gå och tycka lite mer synd om min fula katt.

Kommentarer
Postat av: frida lundberg

men herregud!!!! fryser han inte nu eller?

jag trodde det var en tröja innan jag läste texten haha;-)

2010-03-08 @ 20:45:44
URL: http://huve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0