Love MacBook

Pappa har fått något tuppjuck så ikväll sitter jag med två stycken BJ som jag kan tråka mig med, visserligen blir det kanske lite roligare men även lite fetare. Det ska bli kul att de hur min kropp har förändras efter dessa veckor med gips eftersom jag bara får använda de vänstra benmusklerna samtidigt som jag tröstäter onytigheter varje dag. Men det är sånt som händer. Jag har nyss ätit första middagen ute i solen för i år och nu sitter  jag i soffan och kollar bloggar på pappas Mac samtidigt som jag utforskar mina alternativ för kvällen- vila , vila eller vila.

Kommentarer
Postat av: frida lundberg

vi har planer med dig matilda! vi måste prata om det hehe;) TJEJKVÄLL

2010-05-15 @ 01:57:56
URL: http://fridaaalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0