Vulgärt?

Skapare : Matilda Jonsson & Georg Pauli


Ovan ser ni det senaste projektet från bildtimmarna på skolan - parafraser. Förhoppningsvis behöver jag inte skriva vilken av bilderna som är originalet för det tror jag ni kan listat ut själva, dessutom så är min en aning omtumlad efter att den befann sig ihop klämd mellan mina knän under krocken. Under dagen så har jag kommit mig ut från huset. Två svängar förbi skolan , några ärenden med mamma , frysning av gym kort  och en efterlängtad subway lunch hann vi med. Hade tänkt att inte somna allt för sent ikväll men ett avsnitt G.G kan kanske klämmas in och med dom orden sätter jag punkt för det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0