Coolaste inlägget ever!

Om en stund ska jag hoppa på hojen och trampa till en mörk gränd vars namn är a top secret, där möter jag upp några boys och en viss girl som jag delar en hatkärlek till, det kan sluta illa. Först måste de två vakthundarna som dödar dig med blicken ut på en livs farlig promenad, polis radion säger att världens farligaste brottslingar är i området så min tanke är att hundarna ska göra lite nytta och sköta sitt jobb. Det är inte alltid en dans på rosor att heta Matilda Jonsson...
Berättar mer sen, om jag nu överlever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta! :D

2010-11-04 @ 19:15:06
Postat av: frida lundberg

fan vad du bloggar lite matilda!

2010-11-09 @ 17:48:03
URL: http://lundbergfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0