weird

Tog bussen tillbaka till Luleå igår kväll och inser att ledigheten från skolan har en viss påverkan på bloggen...

Under mitt Skellefteå besök har jag träffat vänner, hängt med pollarna i stallet, ärenden osv osv osv. Såg nyss det nya Gossip Girl avsnittet tillsammans med min nudelmiddag och nu har jag ett berg bestående av skitiga djuptallrikar och glas som jag måste ta hand om. Sen hade jag planer på att åka och träna men mitt skitso ber om att få stanna hemma och ligga framför TV:n ikväll, så det är väl bäst att lyssna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0