Ledig



Mitt besök åkte ganska tidigt på söndagsmorgonen så jag bosatte mig i sängen resten av dagen. På fredagen förvandlades lägenheten till en salong då Fanny bytte hårfärg och blev med lugg och Frida toppades och fick slingor. Luggen var en impuls grej vars bieffekt synd på bilden, tårar. Hantverks är inställt idag så matten som är vår enda lektion för dagen är frivillig, bör gå på den eftersom vi har prov imorgon. Istället skiter jag i matten och jobbar med den här hemma när jag har städat undan så jag kan sitta med boken vid köksbordet.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men luggen blev ändå jättefin när den blev klar! tack så mycket :)

2010-10-25 @ 20:35:46
URL: http://fhe0611.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0