Barn i godisaffär

Skoldagen började med ett studiebesök på Dahl´s frisör service som ligger några 100 meter från där jag bor,de bjöd på information om några produkter innan vi fick gå runt själva och kolla på allt gott som fanns där. Så nu mera har jag ett konto där, något som kan bli farligt för plånboken. Innan vi for därifrån fick alla i klassen en goodiebag som innehöll schampo, balsam, serum och en spray från Matrix! Efter lunch hade vi hantverks på skolan då vi tränade på rulla permanent, senare gick jag till Telia för att fixa mitt sim kort som trillat av pinnen. Inte blev jag något klokare av det besöket så nu är jag utan simkort ett tag framöver vilket också innebär ingen telefon eller telefonnummer, kul kult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0