Cesarsallad

När jag varit hemma en stund från stan fick jag ett sms som gjorde så jag var tillbaka i stan några minuter senare. Min morbror skulle shoppa kläder och behövde smakråd , som tack för hjälpen bjöd han på lunch. En blöt katt och hund är resultatet från en promenad i spöregnet som jag och Candy tog för en stund sedan. Nu har jag lite disk att ta hand om sen ska jag leta fram något som jag kan äta till middag. Vad som händer senare är ännu obestämt, planerna var klassfest men någon verkar ha surrat bort det. Men men , inget jag kan göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0