Med hälsning från hudarna M&J

Idag har jag och Julia varit smygfjortisar när vi tog bilder i spegeln med min usla mobil kamera. Bilderna är från dagens hantverks lektion då vi tvättade och stylade varandras  hår. Sen har vi även varit med dockorna idag och lärt oss nya klippsätt. Imorgon hade jag tänkt vara så duktig och promenera till skolan, jag har endast en lektion som börjar efter lunch och den råkar lyckligt vis vara idrott! Vår svenska/engelska lärare ska vara borta en vecka så en kommande veckan verkar bli rätt så lugn, så lugn att vi blir lediga på onsdag! Nu börjar halv åtta hos mig så jag ska inta positionen framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0