Nötskal

Känner att jag måste börja det här inlägget med att berätta hur skönt det ska bli när allt som inkluderar riksdagsvalet är över! Igår kom Amanda-Cecilia hit och höll mig sällskap. Middag, massa prat, film och dipp med morots och gurkstavar bestod vår kväll av. Idag har jag legat i sängen och inte orkat göra något, bortsett från att tvätta alla handdukar som användes under den lilla vatten olyckan som jag råkade ut för i fredags när köksgolvet var vattenfyllt. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag för tillfället men det får jag ta hand om imorgon , för nu ska jag fortsätta med min nyttiga livsstil och krypa ner framför TV:n och mysa med hunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0