Another Love

Det är föräldramöte på skolan ikväll så mamma har varit på besök. Slutar tidigt på onsdagar så vid lunch passade vi på att ha ett utvecklings samtal med min mentor nu när mamma lika gärna kört upp. Sen bjöd mamma på lunch i stan innan vi åkte iväg till ett snabb besök hos Dahl´s som jag lämnade en platt tång rikare. Jag tycker om min gamla jätte mycket som var en gama men jag nöjer mig bara med det bästa! Skämt åt sido, men jag blev verkligen såld efter all information vi fått om den på studiebesöket! Storhandling på storheden var nästa punkten på schemat, lax till middag och lite bilåkning. Mamma åkte för en liten stund sedan så nu är jag ensam i ensamheten med Candy igen. Nu när hösten är här betyder det också säsongs premiärer av serier så nu hade jag tänkt gotta mig lite med One Tree Hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0