Plättar V.S Pannkakor

Hantverks hela dagen idag som bjöd på schamponering och första klippningen. Efter skolan blev det en stund på stan med Julia och Maria innan vi for hem till mig för plättar med glass och sylt! Väl ensam igen kunde jag inte hitta min mobil så om du hade suttit utanför mitt fönster hade du fått se en galning med panik springa runt på 20 kvm². Självklart lång den där den alltid brukar ligga, enda skillnaden var vanten ovanpå som verkade ha något emot mig. Morgondagen består av en lektion sen bär det av hem till Skellhell. Diskhögen och den opackade väskan står högst upp på kvällens måste-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0