SHADOW

Ingenting händer men endå går dagarna så fort, mitt liv består för tillfället av skola och dryga timmar i lägenheten och utan att jag hinner märka något själv så är dagen slut. Igår gjorde jag ingenting förutom en sväng förbi stan för att fixa lite saker och idag har jag napat lite efter skolan och plötsligt är klockan halv sju. Ett berg bestående av disk, golv som behöver torkas, engelska läxa och en hund som behöver rastas är några av sakerna som står på kvällens att göra lista. Ny design är troligtvis påväg och då hade jag tänkt passa på och ändra lite vanor här på bloggen. Hur långt det tar innan det händer något återstår att se , men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0