stekar väder



Mamma och lillasyster kom i torsdags till kundmottagning och utv.samtal och åkte hem idag så i morse åkte jag in till stan för lite hotellfrukost tillsammans med dem + Curt. Matilda och Isabelle följde mig hem efter skolan igår och utrotade utväxtrena. Senare byttes den fina restaurang maten ut mot max mat innan åkte vi vidare till andra festligheter. Har åkt in till stan tre gånger idag varav sista det förra inlägget är ifrån, sjukt varm idag! Har varit på en springtur sen jag kom hem så nu ska jag få lite mat i magen innan jag ska spendera kvällen med natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0