Bussjävel



Istället för att åka och kolla fotboll i Arcus lunchade/fikade jag med Julia, Maria och Isabell på stan idag. Fick även med mig ett par sjukt snygga jeans shorts som kommer användas flitigt i sommar! Ikväll har jag varit hos Alvina med Matilda och just när jag kommer med bussen till stan åker bussen jag skulle ha bytt till iväg, älskar LLT! 28 minuter senare kommer nästa buss och bussen hem gick två och en halv timma senare, så kvällens sällskap var inte speciellt långvarit, men trevligt ändå! Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och slå igång en rulle, sen säger jag godnatt!

Fick önskemål om att visa helkroppsbild på onepiecen, det kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0