Humör svängningarna är inte att leka med just nu.



Gick och en runda på coop för att fylla upp mitt matföråd efter skolan och eftersom vi har egen hårvård imorgon (TAGGA MED STORT T) så ska jag ha bakat något smarrigt att ta med mig. Så efter att ha gått hem i kylan med två extremt tunga kassar tog jag först tag i disken och sen satte jag igång med kladdkaksmiffins. Har ätit klämmacka och vilat sen dess. Ska städa undan lite här hemma innan jag tar på mig träningskläderna för första gången på flera veckor och beger mig mot Actic för en provträning med instruktör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0