Nya grannar



Dagen började med att jag möttes av min största skräck, vilda djur. En mamma älg med hennes bäbis stod utanför ytterdörren och blockerade min väg till bussen. Med gråten i halsen och ett samtal till mamma lyckades jag tillslut få mig förbi älgarna som stirrade på mig när jag sprang och skrek allt vad jag kunde förbi dom, ni skulle ha sett deras blickar...

Dessutom har tandställningen börjat krångla idag och "en lätt påverkad man och hans kompis" stod för underhållning på bussen hem. Väl hemma möter jag upp mina nya grannar igen, denna gång är det även filmkameror. Nog om det, ska lägga mig och se klart O.C på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0