Felicia

Gjorde mina individuella val idag men det är ändå inte helt spikat än beroende på om vissa kurser går ihop att läsa. Mötte upp Felicia på busstationen efter fyra och tryckte subway lite senare. Efter en liten sväng på stan tog vi bussen hem till mig och tog det lugnt en stund innan vi gick till coop för att köpa mjölk och innocent, som jag förövrigt tyckte smakade barnmat. Sen testade vi även min nya ansiktsmask som jag köpte idag. Snart ligger vi nog i sängen och ser på film och imorgon är vi på min skola 8.15 då Felicia ska vara min sista kund innan vi sätter igång med riktiga kunder.

Kommentarer
Postat av: anja

ful bild / felicia :love:

2011-01-29 @ 21:58:28
URL: http://baraanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0