Fotovägg



Kom till Luleå i igår och såg att dessa bilder hade kommit med posten som nu har bildat en fotovägg som sedan kommer byggas på med fler bilder. Mamma och lillasyster följde med upp den här gången så det blev middag på McDonalds, kanske inte min godaste måltid där med tanke på att jag drog ut två tänder på morgonen. Sen åkte vi ut till storheden så jag fick storhandla och nu har jag mat så det räcker året ut.

Idag har vi varit på stan sen åkte de tillbaka till Skellefteå. Gick ut på en timmas promenad med Candy så nu ska jag inviga mitt nya dusch munstycke och fixa lite middag senare.

Kommentarer
Postat av: frida

ska bli kul att se den hehe:-P:-P:-P:-P

2011-01-08 @ 17:56:32
Postat av: Fanny

Är bilderna uppsatta på väggen som på bilden? :)

2011-01-08 @ 18:08:02
URL: http://fhe0611.blogg.se/
Postat av: claudia

åh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-09 @ 16:13:34
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0