Onsdag



Överhåret ihopsatt i en tjorv och resten ofixat och utsläppt är min nya favorit frisyr som jag kör på, passar bra när plattången behöver vila. Sitter och kolla igenom papperna vi fick idag om individuella valen på 300 poäng som ska vara bestämt till nästa vecka och jag har lite små ångest för vad jag ska läsa, lutar mot behörighetskurser fast jag är även sugen på att läsa småföretagande B.Får se hur det där blir.

Sen jag kom hem har jag hunnit tagit en p.n, gått till coop med hunden, misslyckats med cholkadmaränger för andra gången i rad, ätit kebab och sett några avsnitt av solsidan som jag hittade humorn i igår. Nu hade jag tänkt fräscha upp det lite i lägenheten eftersom det inte blev gjort igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0