Utmaningen Dag 17-30

Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Min barndom
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Min musiksmak
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Dåliga vanor och laster
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mitt hem
Dag 30H – OmMMi det här vore min sista daDa
Jag har ju inte bloggat speciellt mycket den senaste tiden så utmaningen rann ut i sanden, så här kommer de sista dagarna i en sammanfattad och dryg version.


Dag 17- Mitt favoritminne- Har många bra minnen men kommer inte på något speciellt att skriva om
Dag 18- Min favoritfödelsedag- Alla födelsedagar är ju bra men favoriten är nog när jag fyllde 13 och några vänner hade ordnat en överraskningsfest för mig.
Dag 19-Min barndom-Skrev lite om den i "om mig" , men jag bodde på Mobacken med familjen, gick på smultornbacken och var mycket med Sanna och Maja på gatan, bästa vännen var Anna.
Dag 20- Den här månaden- läs bloggen
Dag 21- Min musiksmak- Min spellista , Matildas (använder pappas spotifly med premium )
Dag 22- Det här upprör mig-Falska människor
Dag 23-Det här får mig att må bättre- Familj, vänner , Candy, choklad
Dag 24- Det här får mig att gråta- allt, här sparas det inte på tårarna
Dag 25- En första- Kommer inte på något roligt att skriva om
Dag 26- Mina rädslor- bli ensam
Dag 27- Dåliga vanor och laster- Pratar fort och biter på naglarna
Dag 28 – Det här saknar jag- Denna låt är som pricken över i:et-James Morrison – Once When I Was Little
Dag 29 – Mitt hem- Liten etta på 20 km/m på Örnäset , Luleå ca 3 km från stan, brun/svart/vit
Dag 30 – Om det här vore min sista dag- skulle jag göra något sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0