Skellefteå



På måndag ska jag dra ut fler tänder så jag befinner mig in my hometown över helgen. Kom med bussen igår och for sen till Dallas och åt middag med Frida, Nils och William. När vi ätit klart gick vi till A-torp och köpte godis innan vi gick vidare till bowlingen. Vi tävlade både individuellt och i lag, tjejerna mot killarna. Ingen av oss var speciellt bra men tjejerna vann ändå överlägset över killarna! Bilden på resultatet är tagen efter första omgången och det blev större skillnad efter andra. Jag vann den individuella och Frida kom tvåa, mer än så behöver jag nog inte säga. När vi spelat klart och skulle gå in till stan igen visade det sig att Nils hade lite överskottsenergi. Inne i stan köpte lyxshake på max innan vi dumpade Nils och fick skjuts till William där han och Frida satt vid datorn och jag vilade ögonen. 

Nu ska jag ta på mig lite kläder och fara ut i skogen med pollen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0