Årsresume

JANUARI: Det blev mycket "gäng-häng", skaffade gymkort på friskvårds med Ida, "ickeklassbloggen" ingenklassblogg.blogg.se kapades som sedan tappade några bloggare och bytte namn till huve.



FEBRUARI:Fastnade för V.D , var med på hoppkurs, umgicks med Ida



MARS: Åkte madrass med Frida & Fanny, jag och Fanny blev "reservvänner", jag fyllde 16 och Lasse blev naken...


APRIL: Mer tjejkvällar, var med Claudia själv för första gången, var med i klubbhoppning, fick preliminärt besked om att jag tagit mig in på Frisör i Umeå, första gången jag övningskörde (slutade lyckat), gick tillbaka från brunt till blont, var i stugan med Fanny och Felicia, Valborgs spenderades på sjukhuset efter krocken.





MAJ: Låg på sjukhus de första 5 dygnen , tog det extremt lungt hela denna månad pga hjärnan och benet, ritade, avslutningsfoto, solade 24/7 eftersom jag inte kunde göra annat , fick inte se på TV osv, började träffa vänner i slutet av månaden.


JUNI: Klassresa, Pontus tog studenten, jag gick ut högstadiet och lämnade min saknade klass, premiären av Eclipse, gipset åkte av och jag fick en ställning, hade Disney maraton , midsommar hos Claudia, hästarna gick på grönbete.




JULI: Kom in på frisör i Luleå & Umeå, bestämde mig att flytta norrut, stadsfesten , det var sommar och jag tog dagarna som de kom, umgicks med vänner.



AUGUSTI: Lämnade boet och flyttade till Luleå och började Hv1Fr,




SEPTEMBER: Gick på min första hårvisning, blev sambo, umgicks med classmates.



OKTOBER: Blev med Iphone, halv sex hos mig med några från klassen, förlängde naglarna för första gången, fick finbesök av Frida och Fanny och käkade skräpmat.
img_7385 (MMS)img_2616 (MMS)img_6180 (MMS)


NOVEMBER:

Lovet spenderades i Skellefteå, hade första kundmottagningen, Candy blev dålig.
img_5625 (MMS)

DECEMBER: Egen hårvård, lucia vaka, lulllov i skellefteå, träffade vänner, julafton , nyår i Luleå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0