Finally



Har haft en lång helg i Skellefteå och där med fick ni föklaringen till uppdateringen. På fredagen var jag och Fanny med Kevin och Gebo, två pojkar som jag varit ifrån aldeles för länge. Lördagen spenderades i stugan med skoter och övernattning och på Söndag begav jag mig norrut igen med trevligt sällskap. Claudia och Ida har äntligen fått sig hit upp och ikväll har vi varit och ätit middag på Baan thai innan det tog bussen till Skellefteå igen vid åtta tiden. Nu ska jag röja upp i läggan igen och förbereda inför nästa Skellefte-gäng som kommer upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0